VerjaardagsCANDY / Birthday CANDY

Wie jarig is trakteert!
28 maart ben ik jarig en dat wil ik vieren met een candy.
1 Candy? Nee wel 4! Want van mijn 3 "bazen": Kreatrends, AnMa Creatief en Miss Daisy Stamps mag ik ook wat weggeven.

On 28th March I will have my birthday and it seems like fun to me to celebrate this with a candy.
1 Candy? No, 4! Because my "bosses": Kreatrends, AnMa Creatief and Miss Daisy Stamps join my give-away.

Wat moet je doen om 1x kans te maken om iets te winnen?
- Volger zijn of worden via Google Friend Connect (candy only blogs worden verwijderd).
- Een berichtje achterlaten.
- Plaats de candy in je sidebar met een link terug naar mijn blog.

What should you do to have a chance to win?
- Be or become a follower via Google Friend Connect (candy only blogs will be deleted).
- Leave me a message.
- Put the candy in your sidebar with a link back to my blog.
Wat moet je doen om 2x kans te maken?
- Stuur mij vóór 28 maart een zelfgemaakte kaart.
- Via email kun je mijn adres opvragen!

What should you do to have a second chance to win?
- Send me before 28th March a card, made by yourself.
- Via email you can ask for my address (I'll ship worldwide)!

Van Kreatrends mag ik het volgende verloten:
Kreatrends' donation:
6002-0244 Mery snij- embossingmal rond vlinder
Van AnMa Creatief is dit de prijs:
This is what AnMa Creatief donates:
En van Miss Daisy Stamps mag ik 2 digi's naar eigen keuze verloten.
At Miss Daisy Stamps you may choose 2 digi's!

Miss Daisy Stamps
Eind maart zal ik de winnaars bekend maken.
SUCCES!
At the end of March I'll publish the winners.
GOOD LUCK!

Reacties

Dora zei…
Hoi,
Ik heb dit bericht nog niet gelezen, Ik zag een reactie van je staan bij een andere candy. Dus kom ik even kijken.
Super leuke verjaardagscandy geef je weg,
Ik doe graag mee!
Volger ben ik al....
veel succes.
Nikki zei…
Happy birthday to you Margreet it's a little early when it comes around have a fantastic day. thanks for sharing it with us I've linked you all up in my side bar hugs Nikki
Anoniem zei…
Alvast gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat je veel post mag gaan ontvangen.
Creatieve groetjes, Gaby
wow wat een gave candy geef je weg Margreet.
doe graag mee en dat je veel kaarten mag ontvangen.

Gr Karin
en als ik goed kijk wordt je 65 dat is een mooie leeftijd al.
Gr Karin
Mrs A. zei…
Both of your candy selection looks wonderful. I will most certainly send you a card for your birthday my friend. Have added you to my side bar. Thankyou for the opportunity to win. hugs Mrs A.
GerJanne zei…
Ha MArgreet!
In de nachtdienst zag ik even gauw dat je een candy weg gaat geven en nog extra's! Wat gaaf zeg! Ik doe graag mee en zal doen wat je vraagt hoor! EN 65? Dat had ik niet veracht!
Groetjes,
GerJanne
aussie aNNie zei…
Margreet thank you so much for the chance to win....very much appreciated...xx
aussie aNNie zei…
I have put onto my side bar, we are the same age xxxx
Bea zei…
Supergave candy Margreet, leuk dat je dit doet ter gelegenheid van je verjaardag, hoop dat je veel kaarten mag ontvangen...

groetjes Bea.
*Vicki* zei…
Hey sweetie!! Please don't enter me into your candy, I have way too many things I need to use up!! LOL!! But I wanted to wish you a wonderful birthday my friend! HUGS
Regina zei…
That's an awesome collection of goodies you're giving away! I have my fingers crossed.
Now I'm following your blog and I’ve added your candy in my sidebar. Thanks for the chance to win.
Regina*
Monique zei…
Wat een lieve bazen heb jij! Ik wil graag meedoen met je candy. Ga hem gelijk in mijn sidebar zetten.
Liefs, Monique
Valerija zei…
Hi Margreet. I'm your new follower and I’ve added your candy in my sidebar. What a wonderful collection of goodies. Thanks so much for the chance to win. I have my fingers crossed.
Hugs Valerija
carla zei…
Ik doe mee Margreet.
Je candyfoto plaats ik in mijn sidebar en een kaartje mocht je van mij al verwachten, want ik heb ook een hele leuke van jou gehad met mijn zomerchallenge.
Jou adres vind ik wel bij mijn DT maatjes van Cheerful Sketches.
Groetjes,
Carla
Miranda K zei…
super leuk Margreet.. ik heb hem op mijn blog gezet.. ik doe graag mee met je candy.. bedankt voor deze kans (leuk dat je ook mee doet met mijn candy!)
groeten miranda k
Wat een prachtige candy geef je weg Margreet.
Ik zag je reactie bij Lorraine en nieuwsgierig als ik ben kijk ik dus op je blog.
Ben je nieuwe volger en zag dat je bijna de 500 hebt bereikt. Dat moet nog wel lukken voor je 65ste verjaardag.
Ik ben 1 Januari 65 geworden.Heerlijke leeftijd[buiten alle ongemakken].
Mocht je even tijd hebben kom dan eens langs op mijn blog.
Stuur je zo een mailtje voor je adres.
Gr, Elly
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra L zei…
Wow, dat is nog eens een verjaardagscandy die jij, samen met je baas weggeven mag. Ik doe graag mee...even zoeken waar ik je emailadres vinden kan zodat ik je ook een kaartje sturen kan.

Je candy zet ik op mijn sidebar!

Lieve groet,Petra
coldwaters2 zei…
Hi Margreet you are so kind to offer such lovely candy for your birthday, I already have your address so I will make sure I send you a card, I have posted the candy in my sidebar
hugs
lorraine x
Fikreta zei…
Hello!
Your blog is very nice!
Love all of your creations!
thank you for the chance.
I shared your candy on my sidebar.
I will be very happy if you check my blog.
have a nice day
hugs
Bad Kitty's Craftroom
>^.^<
Fiki
Alvast een hartelijke felicitatie! Een prachtige verjaardag. Je geeft een leuk cadeau weg, ik doe graag mee! Groetjes, Thea
Margo zei…
Hoi Margreet,
wat een superleuke candy zeg ! Die had ik inderdaad gemist maar ik doe natuurlijk erg graag mee !
Ik zet hem op mijn blog !
Groetjes
Margo
Dr Sonia S V zei…
Advanced Birthday greeting How fabulous to celebrate your birthday in such a generous way. Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
Cheers
Dr Sonia
soniasv@rediffmail.com
Cards Crafts School Projects
Berina RGA zei…
Advance birthday wishes to you!! Thank you so much for the awesome giveaways! I'm your newest follower. I have posted the pic on my sidebar!!
-Berina
Moxie Craftie
Joyce Jansen zei…
Hoi Margreet,
Via het blog van Miranda K kwam ik op jouw blog terecht.
Wat een prachtige creaties!
En wat een prachtige candy! Ik doe graag mee.
Dank je wel voor deze kans.
Groetjes Joyce
Suzan zei…
Hallo Margreet,
Via via kwam ik op jouw Blog terecht! Wat een prachtige creaties maak je! Ik ben volger van je geworden en de Candy staat op mijn Blog.
Groetjes Suzan
Tina zei…
happy happy early birthday...thank you so much for the chance to win some amazing candy...
Manja zei…
Wauw, wat een fantastische verjaardagscandy geef je weg, Margreet! Natuurlijk doe ik graag mee :)
Bedankt voor deze kans.
Groetjes, Manja.
Hoi Magreet,
ik kom je regelmatig wel ergens tegen in blog land. Maar ik was nog geen volger van je. Bij deze gelijk geworden.
En dan deze super leuke candy's, gaaf zeg! Doe graag mee. Staat al in mijn side bar en ik ga je mailen. Want een kaartje ontvangen is altijd erg leuk!
Gr Anita
A-len-ka zei…
I'm so happy to be your new follower! And thank you so much for the chance to win this fantastic candy.
I put a picture on the sidebar of my blog http://a-len-ka.blogspot.com/
Diny zei…
Hallo Margreet,
Via GerJanne ben ik bij je terechtgekomen....en ik denk zelfs dat ik al wel eerder bij je ben komen kijken!
Ik ben gelijk volger van je geworden en zie dat je een hele gave candy weg mag geven! Ik doe er heel graag aan mee. Ik zet de candy in mijn sidebar en wens je een hele gezellige verjaardag toe!
Dank je wel voor deze kans.
Groetjes Diny
Martuszka zei…
All success in further blogging :) And Happy Birthday :)
Misu zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtige creaties. :)
Unknown zei…
Happy Birthday in Advance. We share same birthday month and today is my birthday. Have an amazing birthday month. thank you for the birthday candy.
Sidelle Menon zei…
Happy Birthday in advance Margreet!May God shower his choicest blessings on you!Thank you so much for this amazing candy!I've linked it in my sidebar also i'm your follower
riliska zei…
Thanks so much for a chance to win this great giveaway!!
Unknown zei…
Thank you so much for doing this blog candy! And have a happy birthday!!
Wendy zei…
Hello Margreet, finally on my desk top computer, not ipad so can enter your fabulous candy and post in my sidebar :) thanks so much for the chance to win, so kind of you!
Wishing you a Happy Birthday for the 28th.
love Wendy xx
Annelies zei…
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Margreet! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies
AngeLLinA zei…
Happy Birthday. Thanks so much for a chance to win this great giveaway
http://angellina-srr.blogspot.ru/
Groetjes AngeLLinA
Tina Z. zei…
Hi,
I'm your new follower and I’ve added your great candy in my sidebar. Thanks so much for the chance to win.
Hugs, Tina

Hi,Happy Birthday.
Thank you so much for doing this blog candy!
Hugs, Alls
http://alenkiy-zvetochek.blogspot.ru/

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me